HTML

Fontos idő

Tájoló

Felkérés táncra

Utolsó kommentek

  • FUHfilm: Fehér György (1939-2002) operatőr-rendezőről készítek egy könyvet, ezért szeretném megtudni, hogy ... (2023.04.13. 21:56) Még két dolog
  • v_e_r_o: @tapló II.: megtisztelő 11 év után választ kapni, és most olvasom 4 hónapra rá. kerestem is már a ... (2021.04.29. 11:09) Sovcolor
  • tapló II.: Igen, amíg el nem felejtem. A legjobb színes film a japán Fuji volt. Fogalmam sincsen ezek a japcs... (2020.12.22. 09:41) Sovcolor
  • tapló II.: @vero: Inkább vízes színűnek látszott minden, a kék sem volt határozott. (2020.12.22. 09:39) Sovcolor
  • tapló II.: Anno hoztak Moszkvából az ismerőseim akik kint jártak két tekercs Szovkolor diafilmet. Tudták, hog... (2020.12.22. 09:37) Sovcolor
  • Utolsó 20

Friss topikok

Tartalom

Licenc

Creative Commons Licenc

Lászlóbontás

2009.02.15. 10:30 Gasper

Tükör által homályosan

„Mert most tükör által homályosan látunk, akkor pedig színről-színre; most rész szerint van bennem az ismeret, akkor pedig úgy ismerek majd, a mint én is megismertettem.”

                                                                                                          (1Kor.13,12)


Vajon mit üzenhet számunkra egy Lipcsében nemrégiben felnyitott lakás, ahol két évtizede egyik pillanatról a másikra megállt az idő?
Noha a válasz nem lesz egyszerű, azért a fotóra klikkelve elgondolkodhatunk néhány dolgon.


 forrás: www.faz.net

7 komment

Címkék: németország szocializmus reakció ndk


A bejegyzés trackback címe:

https://tajkep.blog.hu/api/trackback/id/tr42938191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2009.02.15. 10:36:52

Rögtön az elején szeretném megköszönni Mormogi Papának, hogy felhívta a figyelmemet erre a lipcsei kéróra.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.02.15. 20:21:43

Köszönöm a köszönetet - a legjobb helyre ment :-)

Meg az Emil is ment.

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2009.02.16. 10:46:27

@cyan cyca: de hát ha egyszer szeretem dizájnolni a posztjaimat, legyen az akár egy mezei ajánló :)

inszeminator · http://inszeminator.blog.hu 2009.02.20. 03:19:07

Mormogi Papa úgy működik mint egy szürke eminenciás a háttérben.
Nagyszerű dolgokat küldözget emilben, néha kifejezetten sajnálom, hogy csak oda, ezt muszáj volt elárulnom - kedves Mormogi Papa.
Viszont azt is megértem, ha így jó neki, és így tartsa meg a jó szokását.
Olvasgattam a kommenteket a reakción, s közben az járt a fejemben, hogy elég egy tavayi falinaptár, néhány sörösüveg és máris a jelenben vagyunk.
A házamat bútorozva vettem. Elődöm egy pesti mérnöknő volt aki lakásfelujítás után ide hordott le sok meghaladott, de használható holmit, s tetejébe a férjét is ide száműzte. Később a szomszéd kérdezte tőlem, hogy. merre van az a temető amit az értesítésben feltüntettek, mert a férj miután a házat is eladták, felakasztotta magát.
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy valami hasonlóba léptem lejövetelemkor, és rengeteg hasonló van és lehet, az igénytelenség és sanyar pénztelenség okán.

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2009.02.20. 09:52:50

Mormogi Papa mint szürke eminenciás :)))))))))
Ez különben tényleg így van. A háttérből irányítja a szálakat, mely szálmozgatás igen komoly inspiratív értékkel bír, de ő azért örökké marad szerényen a háttérben.

Mormogi Papát kultuszminiszternek!!!!!!

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.02.21. 13:43:48

Alázatos szolgátok :-)))

(Ezt a minősítést már magam is használtam valamelyik Emilemben - de nem tudom már, kinek küldtem.)

De még az is lehet, hogy én lettem a Múzs. Már ha így van a hímneme :-)))
süti beállítások módosítása