HTML

Fontos idő

Tájoló

Felkérés táncra

Utolsó kommentek

  • FUHfilm: Fehér György (1939-2002) operatőr-rendezőről készítek egy könyvet, ezért szeretném megtudni, hogy ... (2023.04.13. 21:56) Még két dolog
  • v_e_r_o: @tapló II.: megtisztelő 11 év után választ kapni, és most olvasom 4 hónapra rá. kerestem is már a ... (2021.04.29. 11:09) Sovcolor
  • tapló II.: Igen, amíg el nem felejtem. A legjobb színes film a japán Fuji volt. Fogalmam sincsen ezek a japcs... (2020.12.22. 09:41) Sovcolor
  • tapló II.: @vero: Inkább vízes színűnek látszott minden, a kék sem volt határozott. (2020.12.22. 09:39) Sovcolor
  • tapló II.: Anno hoztak Moszkvából az ismerőseim akik kint jártak két tekercs Szovkolor diafilmet. Tudták, hog... (2020.12.22. 09:37) Sovcolor
  • Utolsó 20

Friss topikok

Tartalom

Licenc

Creative Commons Licenc

Lászlóbontás

2009.01.01. 15:30 Gasper

Progress. Cancel?

Nem volt, és nem is lesz szokásom ezen a blogon saját, kiállításra készült melóimat megmutatni. Ennek ellenére Újév napján teszek egy kivételt és egy tavaly télen készült és még mindig aktuálisnak gondolt sorozatomat felrakom. Amolyan konceptuális munkáról van szó, melynek fotóit tavaly, Karácsony másnapján készítettem a Hortobágyon Pajtás fényképezőgépemmel. Ez volt az első tekercsem ezzel a géppel és tévedésből végig hosszú idővel fotóztam a pusztában, ezért mozdultak be a fotók. Magyarán „rontott” képekről beszélhetünk, noha a Pajtás optikája eleve különös atmoszférát képes létrehozni.
A számítógépes utómunka során véglegessé vált három képből álló sorozatomat mindenki úgy értelmezi, ahogyan kívánja, hiszen mindegyik képen ott van a lehetőség a választásra, legalábbis gondolatban. Talán csak annyit tennék még hozzá, hogy ezek a printek falon, üveg alatt és keretben, valamint nagy méretben működnek igazán.

Hasznos gondolatokat kívánok!

 

Tájkép I., computer print, 60x60 cm, 2008.

 

Tájkép II., computer print, 60x60 cm, 2008.

 

Tájkép III., computer print, 60x60 cm, 2008.

11 komment

Címkék: fotó print újév koncept pajtás gép


A bejegyzés trackback címe:

https://tajkep.blog.hu/api/trackback/id/tr65851318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.01.02. 07:45:33

Kedves Gasper!

Sajnos, valami probléma történhetett a feltöltésnél, mert (legalábbis nálam) nem működik a Cancel-gomb:-D (Ha már koncept-art:-))

Mindig irigyeltem (nem, nem jó szó, hogy irigyeltem, inkább kedvtelve szemléltem) azokat az embereket, akikben megvan/kialakult a képesség, hogy tevékenységük anyagával mély kapcsolatba tudjanak/tudnak lépni (tkpn. "kölcsönhatás"?-"párbeszéd"?). Az efféle munkák "befogadásánában" szerintem igazándiból ez az élvezet; a munkán keresztül ízelítőt kapsz az alkotói élményből (felidéz benned valamit a létrehozás folyamatának élményéből), amit az "artista" át/megélt. Van ebben minden jó, intellektuális izgalom, érzelmek és (jó adag) érzékiség (is) --- és persze mindez együtt...

És mivel ettől engem óv az orvosom, csak ritkán élem ezt meg. Most némiképp sikerült:-)

(Nem használtam a kommenthez bullshit generátort:-); saját kútfőből dolgozok, amit írtam "véresen" komolyan gondolom (az első bekezdés kivételével:-)))

Sz'val, Gasper, igazán lehetsz velünk (olvasókkal) némiképp nagyvonalúbb és gyakrabban (is) megoszthatod velünk ezirányú tevékenységed eredményeit is:-)

ü
bbjnick

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2009.01.02. 23:44:03

Na, kedves bbjnick, annyira kristálytisztán látod a vizualitásba fojtott szándékaimat, hogy egyszer még tisztelettel felkérlek, hogy megnyitsd egy kiállításomat. Vagy legalább szöveget írj mondjuk egy katalógushoz :)))
Különben meg komolyan gondolom a dolgot, persze csak ha Te is benne vagy.

Amúgy régóta be kellett volna fejeznem a blogspoton a portfolióm feltételét, csak hát lusta vagyok a végére jutni. Amíg meg nem vagyok kész, addig nem szívesen árulom el az elérhetőséget :)))

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.01.04. 21:54:17

Ide akkor is jó jönni, ha az ember nem tud mit hozzáfűzni. Ezen a blogon olyan barátságos megszólítások és hozzászólások vannak. (Kivéve néha én.)
Szóval csak olvasgatok.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.01.04. 23:51:16

Szerencsére van még ilyen hely a blogalaxisban, kedves Honpolgárok :-)

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2009.01.05. 13:41:15

lesz nemsokára újabb gasztró poszt, hogy aztán beindulhasson az idei menet is a blogon :)))

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.01.05. 14:39:30

Tovább - Mégse :-)

Jellemzően magyari újévi dilemma ;-)

Gratula!

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2009.01.05. 17:16:19

Ja, ja ergé! Pontosan ezt kívántam kifejezni :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.01.06. 07:22:16

Kedves Gasper!

Már a fölvetés is igen megtisztelő:-)

ü
bbjnick

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2009.01.06. 08:34:46

kedves bbjnick,
ebben a pillanatban nem fenyeget ilyesmi "veszély", de becsszó hogy jelentkezem még ezügyben nálad :)))

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.01.06. 13:22:16

Kedves Gasper!

OFF, de nem nagyon:-)

Régebbóta meg akartam kérdezni tőled, csak mindig elfelejtettem. De most éppen eszembe jutott, úgyhogy idekattintottam és megkérdezem:

Nem láttad véletlenül a Godfrey Reggio-féle Naqoykatsi-t?

És ha igen, akkor mit gondolsz róla?

ü
bbjnick

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2009.01.06. 16:45:23

kedves bbjnick,
sajnos én a Koyaanisqatsi-nál leragadtam, amit egyébként nagyon szeretek, így másról pillanatnyilag nem tudok referálni.

De most hogy írod, rákerestem a youtube-on a Naqoykatsi-ra és ahogyan látom, az idő múlásával egyre hátborzongatóbb a helyzet. Azt hiszem hogy ha egymás után végignéznék az összes filmet, melyek ebben a műfajban készültek, hát eléggé megrémülnénk attól a gyors és negatív folyamattól, aminek mi magunk is többé-kevésbé a részesei vagyunk.
süti beállítások módosítása